כללי זהב לשימוש אפקטיבי ברשת עסקית ובנטוורקינג

רשת עסקית עושה שימוש בהון חברתי – מערכת הקשרים אשר יש לאדם מסוים או לכלל האנשים בתוך ארגון והיכולת להפעילם באופן שיקדם את מטרות הארגון או האדם.

מטרות הגדירו את מטרותיכם בבניית הרשת

הגדירו את יתרונכם ביחס לרשת מהו הערך שלכם ברשת בעיני שאר החברים בה? (או במלים אחרות- כיצד החברים האחרים ברשת יכולים להיעזר בכם?)

יוזמה יזמו קשרים חדשים אשר יסייעו לכם לקדם את מטרותיכם

בחנו את הרשת הקיימת שלכם– האם היא מסייעת לכם לקדם את מטרותיכם? אילו פונקציות חסרות בה? האם מירב החברים ברשת שלכם מכירים זה את זה ? (היכרות בין מירב חברי הרשת מקטינה את רמת הצורך של החברים להעזר בכם מאחר ואינם חייבים "לעבור" דרככם)

מגוון הקפידו על מגוון רחב של קשרים, אל תתמקדו בחבריכם למקצוע

תחזוקההקפידו על תחזוקת הקשר אחת ל 3-6 חודשים, בדרך המתאימה לכם- מי במייל, בטלפון,ב פגישות אישיות או שילוב של דרכים שונות

עזרו לחברי הרשת לקדם את מטרותיהם- כך תתפסו כמי שכדאי לסייע לו. בסופו של דבר הנותן – מקבל

אתרו את סוג התקשורת בו אתם במיטבכם והתמקדו בה- לכל אחד מאיתנו יתרון באינטראקציות מסוגים שונים- אם בפגישות אישיות, במסיבות, או כל דרך אחרת בה אתם במיטבכם

הצטרפו לקבוצת NETWORKING- אשר תסייע לכם בקידום מטרותיכם. היתרון בקבוצה מסוג זה הוא שכל המשתתפים באים לעשות בדיוק מה שאתם! סיוע לכם יקדם גם את מטרותיהם ולהפך. בחנו את הקבוצה אליה אתם מצטרפים- האם החברים בה דומים לכם מבחינה חברתית ? האם תוכלו לקדם בעזרתה את מטרותיכם? האם הרשת הינה מגוונת מספיק?

אם כן, הצטרפו לרשת, היו פעילים בה והאזרו בהרבה סבלנות. היא תשתלם.

רוצים לקרוא עוד ?

למאמר אודות NETWORKING והון חברתי

צרו עימנו קשר לפרטים נוספים – 03-5403905

ייעוץ שיווקי PRACTIC

מאת: אורלי שפירא, יועצת שיווקית,
מנהלת קבוצות PRACTIC NETWORKING קבוצות איכות לרישות עסקי