כלים שיווקיים אפקטיביים לעסקים קטנים

תהליך שיווק לעסקים קטנים מתחיל עם איסוף המלצות ותחקור של לקוחות של העסק- הם יוכלו לספר לנו ממה הם מרוצים וגם ממה לא. זה יעזור לנו למקד את המסרים שלנו וגם להשתפר.

לאחר בדיקת הצרכים, הרצונות וההעדפות, מאפייני קהלי היעד והתאמת המוצר או השירות המתאים, נוכל להתחיל לתכנן את הפעילויות.

איך צריך לתכנן פעילות שיווקית לעסק קטן?

כדי לתכנן את הכלים נצטרך לעבוד בשלבים. ישנם עסקים שיכולים לבצע השקעות גדלות יחסית בהתחלה במטרה לגדול מהר. עסקים אלו אינם רבים.
איך זה עובד? נתחיל ביישום פעולות שיווקיות שיביאו אלינו לקוחות, שיביאו אלינו כסף, שנוכל להשקיע בחזרה בעסק ולגדול. בזהירות.

אילו פעילויות נבצע בפועל?

איתור גורמים מפנים– נאתר גורמים מפנים שיכולים להפנות אלינו כמות לקוחות גדולה (שווה להשקיע בהם!) וניצור אצלם מוטיבציה להפנות אלינו.

שיתופי פעולה ממוקדים – כל שיתוף פעולה שבנוי נכון, עם עסקים שעובדים עם אותו קהל יעד אבל לא מתחרים איתנו, יכול להניב תוצאות מצוינות. כאשר אנו מנסים ליצור שיתוף פעולה כזה, חשוב להבין מי יכול לתת מה ומה אנחנו צריכים. לדוגמא- עסק חדש עם מוצר נפלא אך ללא לקוחות יכול לשתף פעולה עם עסק ותיק אשר יש לו כמות לקוחות גדולה. העסק החדש יתן תלושי הנחה או התנסות חינם ללקוחות העסק הותיק אשר מעוניין להגדיל את היקף העסקאות. לדוגמא- קנה בגדי ילדים ב400 שח ותקבל כניסה חינם למשחקיה באותה עיר. מה חשוב לבדוק בשיתוף פעולה כזה? רמת הזהות/ הדומות בקהל היעד, מטרות של כל צד, האם לכל צד "נכסים" אחרים- למשל- אם שני העסקים מעוניינים בחשיפה ולאף אחד מהם אין כמות לקוחות גדולה, זה לא יעבוד.

לקוחות משמעותיים (מובילי דעה)– כאלה שיודעים לרוץ לספר לחבר'ה כשהם מרוצים וכאלה שהשם שלהם ברשימת הלקוחות יביא לקוחות נוספים.
פעילויות חשיפה– ננסה לייצר חיבורים תקשורתיים ופעילויות בעלות משמעות מבחינה תקשורתית ונעביר אותם לעיתונאים/ אתרים משמעותיים.

נטוורקינג– נעשה networking בכל מקום שנוכל וכמובן נשתמש בכלי שאי אפשר בלעדיו- האינטרנט.

איך עובד יעוץ שיווקי ב-PRACTIC?

השירות ניתן על בסיס שעות ייעוץ וליווי שיווקי במסגרת הנקבעת בהתאם לגודל החברה, היקף הפעילות הצפוי ומטרות החברה. 

רוצים לדעת איך להשקיע פחות ולהשיג יותר?

צרו עמנו קשר ונשמח להזמין אתכם לפגישת היכרות ללא תשלום.

לפרטים נוספים התקשרו עכשיו – 0779965414

הקפה מצוין. אתם בדרך?