שיווק באינטרנט באמצעות בניית קישורים

בניית קישורים היא חלק עיקרי מתהליך קידום האתר שלך במנועי החיפוש ובראשם גוגל. לעובדה זו תהפכו מודעים ככל שתעסקו יותר בקידום האתר שלכם. יחד עם זאת, חשוב לשים לב מדי פעם ולבדוק מה מצב הקישורים לאתר שלכם, מה אתם עושים היטב ומה יכול להיות שלא עובד כל כך טוב.

קישורים המוניים מאתרי אינדקסים למיניהם הופכים פחות מועילים ככל שהזמן חולף לו והטכנולוגיה מתפתחת. האלגוריתמים של מנועי החיפוש מתפתחים ואיתם גוברת יכולת ההערכה של קישורים ממקורות שונים כגון מדיה חברתית כולל כמובן תגבור היכולת להעריך קישורים רלוונטיים ואת הדרכים להערכת אופן בניית הקישורים לאתריכם.

בניית קישורים, מכל מקום, היא עדיין אבן הפינה של קידום באינטרנט. למה קישורים רלוונטיים כל כך לשיווק באינטרנט ובייחוד לקידום אתרים? הדרך של מנועי החיפוש להעריך פופולריות ואיכות של אתר היא באמצעות הקישורים הנעשים אליו.

ברצוננו להראות כי גולשים באינטרנט מתעניינים בתוכן שלנו ורוצים לבקר אצלנו, ויחד עם זאת חלוקה של הידע שאנו צוברים, זוהי תמצית התנועה באינטרנט. מנועי החיפוש איבדו מתמימותם יחד איתנו והם מבינים, ככל שמכונה יכולה להבין, או מוטב לומר יודעים או זוכרים, שגם אלפי קישורים מאינדקסים שונים הנרשמים אוטומטית אינם חשובים כמו 50 קישורי מדיה חברתית.

יחד עם זאת החשיבות של אתרים כגון פייסבוק עלתה פלאים ויש אפשרויות שיווק באינטרנט המוכוונות לקהל יעד מדוייק בפייסבוק, ויחד איתן קידום העסק שלנו גם באתרי מדיה חברתית.

מה עלינו לנטוש כדי לקדם היטב את אתרינו?

כל הרשמה אוטומטית לאינדקסים היא מיותרת לגמרי.

שימו לב, הרשמה ידנית היא רלוונטית, כמובן שבעיקר לאינדקסים בתחומכם, אם יש כאלה. בהרשמה ידנית אני מתכוון לא רק לעשות העתק > הדבק לטקסטים שהכנתם אלא גם לשנות אותם, אפילו אם אתם נרשמים למאה או מאות אינדקסים, אחרת פשוט אין לזה ערך.

פגיעה במיקום האתר שלכם לא תהיה, אבל במידה ותיצרו הרשמה אוטומטית סתם תוציאו כסף ותבזבזו זמן.

כלל אצבע מפתיע ליצירת קישורים

ככלל אצבע, ככל שקל יותר ליצור קישור לאתר שלך, כך יש לו פחות ערך. מפתיע? אולי, אבל מתאים במדויק למה שמנועי החיפוש רוצים ולכיוון אליו הם מכוונים כבר זמן רב.

התייחסויות למאמרים הכתובים בבלוגים צריכות להיות בעלות ערך טקסטואלי משמעותי יותר מכיוון שעליהן למעשה לגרום לקורא להתעניין בתוכן שלך כל כך עד שיקליק על הקישור שעל השם שלך ויעבור לאתר שלך, לקישור עצמו אין כמעט ערך מבחינת קידום האתר – SEO.

דרך משמעותית ביותר ליצירת תוכן לאתר שלך היא כתיבת מאמרים מעניינים וזריעתם באתרים רלוונטיים, כאשר הזמינים ביותר הם אתרי מאמרים איכותיים. במידה ועושים עבורך את עבודת השיווק באינטרנט או חלק ממנה הכולל את קידום האתר ויצירת הקישורים, עליך לעקוב אחרי העבודה הנעשית ולראות שנעשית עבודת בניית קישורים איכותית התואמת את מה שהכתבת.

אי מעקב אחרי אינדיקציות אלה פשוט תבזבז את מאמציך וכספך.

כן, אנחנו כאן, עכשיו, במציאות משתנה שבה גם עולם השיווק באינטרנט וקידום האתרים עוברים שינויים משמעותיים, אנחנו צוברים נסיון בשימוש חדשני בכלי שיווק באינטרנט ובקידום האתרים שלנו ובד בבד מתקדמת גם הטכנולוגיה.

רצוי שלפני תחילת תהליך השיווק והקידום באינטרנט תעצור לרגע, ואם כבר התחלת אז פשוט תעשה הפוגה לחשיבה ובדוק את אסטרטגיית קידום האתר שלך באינטרנט. ובקצרה, זה הזמן ליצור תוכן רלוונטי, איכותי וליצור קישורים איכותיים.

בהצלחה!

רוצים לקרוא עוד?

ניוזלטר – איך מפיקים ניוזלטר אפקטיבי?

צרו עימנו קשר לפרטים נוספים – 077-9965414

ייעוץ שיווקי PRACTIC

מאת: ישעיהו ריב, שיווק באינטרנט 
מקדם אתרים למקום הראשון בגוגל העוסק בשיווק באינטרנט וקידום אתרים.