PRACTIC תצליח עבורכם בשיווק
ואתם תהיו פנויים לעסוק במקצוע שלכם

מיקוד מסרים בחלוקה לסגמנטים

כתיבת תכנים מקצועיים

שיווק דיגיטלי ממוקד תוצאות

שיווק מבוסס תוכן ומאגרי מידע

ניהול מוקדי מכירות

אולי יענייןן אותך גם : 

משווק לקהל הפרטי? מחפש לפלח את קהל היעד ולפונות לכל סגמנט בערוץ פניה הממוקד ביותר? בדיוק כאן נבחרת היועצים של פרקטיק נכנסת לתמונה.

באמצעות תוכנית שיווק ממוקדת וקלה ליישום. אנחנו נפלח את קהל היעד שלך למיקרו סגמנטים, נקבע יעדים ברורים ברי השגה ונבנה יחד איתך ערוצי פנייה ממוקדים בהתאם לתקציב שלך.

בניית קמפיין הוליסטי:

נוכחות על פני כל פלטפורמה כבר לא מספיקה! נוכחות משולבת באינטרנט והן באפיקי פרסום מסורתיים הכרחית. ניסיון-להשאיר את הלקוח (הקיים והפוטנציאלי) עם התחושה שהם פשוט יצאו למסע קניות אחת מלוכד היא הזדמנות לצמיחה עבור מותגים בשנה הקרובה.

חוויה הוליסטית זו צריכה לכלול לא רק מגוון מוצרים, תמחור, משלוח, אפשרויות החזרה, הנפקות קידום מכירות, אלא גם לספק מבט אסתטי עקבי וטכנולוגית רגשית ותקשורת אחידה.

בסופו של יום, כל מותג הינו "מספר סיפור" (Storytelling  ) לכן לפי גישה זו יש לבצע מעבר בין שיווק בצורת "דחיפה" ללקוח לשיווק חוויתי יותר המספר סיפור קוהרנטי על פני פלטפורמות מגוונות.

גיוס לקוח חדש עולה פי 7 משימור לקוח קיים

לפיכך לפני שנוציא שקל לפרסום ומדיה חיצונית, חשוב שנראה כיצד ניתן למקסם את הכנסות מהלקוחות הקיימים (הלקוחות שכבר השקענו בגיוס שלהם!).

בהיבט זה קיימים 2 אתגרים עיקריים:

  1. הגדלת סל הקניות הקיים ללקוחות הקיימים
  2. חיזוק אפיק הפה לאוזן (חבר ממליץ לחבר)

שיטה מקובלת לחיזוק נאמנות לקוחות הינה "שיטת דג הזהב" – יצירת בידול עסקי של חברות וארגונים, באמצעות שילוב ערכים מוספים ומפתיעים ללקוחות. לפעמים מחוות קטנות ומפתיעות ללקוחות יכולות להביא אותנו מאוד רחוק… ולפעמים די בהטמעת תרבות ארגונית/עסקית נכונה, בשיפור השירות – כפי שנאמר לא אחת "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים".

וכמובן היום בעולם הדיגיטלי קיימים לנו ארסנלים רבים ומגוונים "בארגז הכלים השיווקי" שלנו – יישום נכון ומדויק, בתקציב "מהודק" יוכל להזניק את המכירות של העסק שלך!

Big Data

המפגש בין עולם הדאטה הפנים ארגוני והחיצוני, מאפשר לאתר לקוחות פוטנציאליים בשלבי התעניינות שונים או לתחזק קשר עם לקוחות קיימים. באמצעות יישום הכלים הדיגיטליים "שיווק מחדש" (Rem-Marketing) נוכל "לבשל" את הלקוחות הפוטנציאלים בשלבי ההתעניינות השונים שלהם ולייצר טראפיק ממוקד לקמפיינים שלנו. גם לאחר שנמיר את אותם לקוחות פוטנציאלים ללקוחות פעילים (לקוחות שהוציאו את כרטיס האשראי ושלמו!), נדע באמצעות ניהול נכון של מאגר המידע ובאמצעות בניית תכנים ייעודים, לייצרר להם ערכים מוספים/חוויה ו"לבשל" אותם לעבר הרכישה הבאה.

רוצים לדעת עוד על שיווק לקהל הרחב ב- PRACTIC ?

השירות ניתן על בסיס שעות ייעוץ וליווי שיווקי במסגרת הנקבעת בהתאם לגודל החברה, היקף הפעילות הצפוי ומטרות החברה. 
רוצים לדעת איך להשקיע פחות ולהשיג יותר?
צרו עמנו קשר ונשמח להזמין אתכם לפגישת היכרות ללא תשלום.

לפרטים נוספים התקשרו עכשיו – 077-9965414
הקפה מצוין. אתם בדרך?