שיווק לעסקים קטנים ובינוניים

האם אתה מרוצה מהעסק שלך? האם התוצאות מתאימות לציפיות שלך בזמן הקמתו ומדוע? 

האמת היא שבעלי עסקים רבים שפגשתי פשוט לא מוצאים זמן לשבת ולחשוב על הדברים. הם עסוקים בלשרוד את חיי היומיום, והם לא פשוטים! צריך ליזום קשר עם לקוחות, לטפל בחשבונות, בחייבים, במלאי וגם להוריד מעליהם עוד כמה אנשי מכירות שמנסים לדחוף להם כל מיני דברים במשך כל היום.

אם העבודה המפרכת מצדיקה להערכתך תוצאות אחרות- זה הזמן לעשות חושבים ולשאול כמה שאלות קשות

האם העסק שלכם גדל עם הזמן? האם הרווחים שלכם גדלים עם השנים?

מהי התוכנית שלכם לעסק שלכם לשנה הקרובה? לחמש השנים הקרובות?

 אז איך באמת ניתן לגדול?

  • פניה לקהלי יעד נוספים? באילו קהלי יעד נוספים תרצו להתמקד? מה תציעו להם?
  • הצעת מוצרים או שירותים נוספים? האם מגוון המוצרים או השירותים שאתם מציעים משתנה?
  • העלאת מחירים?

שאלות אלו מכוונות לבחון את התקדמותו של העסק הקטן.

זוהי בדיוק הסיבה שעסק קטן זקוק לליווי. עצמאי בעסק קטן עושה הכל בעסק, כולל להתייעץ עם עצמו , בזמן שתיית הקפה כמובן.

עצור לרגע ותחשוב- מהן המטרות שלך?

התשובה האולטימטיבית היא להרוויח יותר. אבל איך? למכור יותר מוצרים זולים? מעט מוצרים יקרים? להרוויח על השירות ? על המוצר? מהי בעצם התכנית שלכם?
עסק קטן, המוגבל במשאבי הזמן (בפעם האחרונה שבדקתי לעצמאי היו עדיין 24 שעות ביממה, אולי זה עוד ישתנה) ומשאבים כספיים חייב לעבוד לפי תכנית!

במה שונה ייעוץ לעסקים קטנים מייעוץ לחברות גדולות ובינוניות?

בחברות גדולות, היקף הפעילות מאפשר וגם מצריך אנשי צוות רבים לתחומים שונים- מנהל כספים, מנהל שיווק, אנשי מכירות, מזכירה ועוד. בעסק הקטן הצוות מוגבל בגודלו ומרבית תהליך קבלת ההחלטות מתבצע על ידי בעל העסק. הוא- מנהל הכספים שמדבר עם מנהל השיווק (גם הוא) שמדבר עם מנהל הייצור (כן. גם הוא). יחד הם מקבלים החלטות.
אנחנו בPRACTIC נשמח לחבור לצוות שלך ולסייע בנקודות קבלת ההחלטות וכמובן בביצוע. כאשר נדרשת מומחיות נוספת. האם יש תחומים בהם אינכם מעוניינים לעסוק או שאין לכם זמן? כאן , אנחנו נכנסים לתמונה ומיישמים את הפעילויות הנדרשות.

אז מה אנחנו בPRACTIC מציעים לעסקים קטנים?

ייעוץ לעסקים קטנים בPRACTIC הוא ייעוץ מקיף המתייחס לכל תחומי העסק. לאחר ניתוח הנתונים נבין מהם התחומים הרווחיים ביותר שלכם, מהם התחומים בהם כדאי לגדול, לאילו פלחי שוק כדאי לפנות ואיך ניצור בידול שיגרום ללקוחות שלכם לקנות אצלכם ולא אצל המתחרים!
המסקנות שלנו יהוו בסיס לתכנית שיווקית אשר תגדיר מהם הפעולות שנעשה מחר בבוקר. כן, נעשה. כי הצוות שלנו בPRACTIC עושה ולא רק מתכנן או מייעץ. כי לעתים הזמן שלוקח לשרטט גרפים צבעוניים על לוח, לעצב תכנית יפה ולכרוך אותה הוא אותו זמן שלוקח ליישם את מה שכתוב בה.

לכן, אנחנו (ברשותכם) נדבר מעט ונעשה הרבה.

ליווי לאורך זמן

אנחנו נמצאים כאן בשבילכם לאורך כל הדרך. PRACTIC הוקמה בשנת 2003 ומאז ליוותה עסקים רבים במהלך שנים ארוכות. כאשר אתם בוחרים לעבוד איתנו, אפילו בפרויקט קצר, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תהיה לכם התלבטות ולו הקטנה ביותר, תוכלו תמיד להרים אלינו טלפון ולהתייעץ.

שאלו את הלקוחות שלנו על תוצאות הפעילות! לקביעת פגישת היכרות ללא תשלום התקשרו אלינו כבר היום לטלפון 077-9965414 ! כי בPRACTIC אתם בידיים טובות!